|
Εξετάσεις - Τεστ |
| | Μεγάλα γράμματα στον Η/Υ |
| | Υπογραμμισμένες λέξεις κλειδιά |
| | ΟΧΙ χειρόγραφο έντυπο |
| | Μην βαθμολογείτε ορθ/κά λάθη |
| | Παρόμοιο/ίδιο τεστ για προετοιμασία |
| | Λιγότερες ασκήσεις |
| | Προφορική ορθογραφία |
| | Έλεγχος: Καταλαβαίνει τι να κάνει; |
| | Αν όχι: Να του διαβάζετε την άσκηση |
|
| |
 |
Χρόνος & Χώρος |
| | Περισσότερο χρόνο στις εξετάσεις |
| | Εξέταση σε άλλο χώρο (αν θέλει) |
| | Λιγότερες ασκήσεις/διάβασμα (σπίτι) |
| | Διαβάζει/ακολουθεί με χάρακα, |
| | μονόχρωμο χαρτί ή δάχτυλο |
|
| |
 |
Εξήγηση |
| | Χρήση σημείων στίξης και τόνων |
| | (τι σημαίνουν, τι αλλάζει; |
| | π.χ. σταματώ, αλλάζει η φωνή μου) |
| | Οργάνωση μιας σελίδας/γραφή: |
| | - πού πάει η ημ/νία; |
| | - χώρο ανάμεσα στις λέξεις |
|
| |
 |
Ορθογραφία |
| | Επαναλαμβάνει κανόνες προφορικά |
| | Κανόνες σε καρτελάκια |
| | Δάσκαλος υπογραμμίζει τα λάθη |
| | (με μπλε στυλό, όχι κόκκινο) |
| | Λανθασμένες λέξεις να τις ξαναγράψει |
| | τρεις φορές σωστά στο σπίτι |
| | Μην βαθμολογείτε όλα τα λάθη |
| | Να ξανα(αντι)γράφει την ορθογραφία |
| | του λίγη ώρα πριν πάει στο σχολείο |
| | Να την κοιτάξει/διορθώσει ο ίδιος |
| | πριν να τη δώσει για έλεγχο. |
|
| |
 |
Οργάνωση |
| | Λίστα με λέξεις που δημιουργούν 7n
|
| | ορθογραφικό πρόβλημα. |
| | a=α a=ο a=ε a=εϊ |
| | car wall cat make |
| | bar ball hat cake |
| | far call had lake |
|
|
|
Μαθήματα στο σπίτι |
Σημειωματάριο:
|
| Τεστ: Παρασκευή 11 Απριλίου |
| Μαθαίνω: σ.120-145 Μαθ/κά |
| Πότε: Πέμπτη, 16.00-17.00 |
| --------------------------- |
| Μαθήματα για: την Τρίτη |
| Διαβάζω:Γλώσσα 146-147, ορθ. |
| Κάνω: Μαθηματικά 4,5,8 |
| Πότε: Δευτέρα, 17.00-18.00 |
|
| | Περιορισμένη ποσότητα για διάβασμα |
| | Το παιδί σημειώνει |
| | Ο δάσκαλος / η δασκάλα ελέγχει |
|
| |
 |
Προσωπικό πρόγραμμα επιβραβεύσεως |
| | Επιβράβευση θετικής συμπεριφοράς |
| | Συνείδηση της αρνητικής συμπεριφοράς |
| | Επίδειξη επιθυμητής συμπεριφοράς |
|
| |
 |
Μαθήματα |
| | Λογική δομή |
| | Εξήγηση κανόνων της τάξης: π.χ. |
| | δεν μιλάμε όταν μιλάει η δασκάλα, |
| | σηκώνουμε το χέρι πριν μιλήσουμε |
|
| |
 |
Επιβράβευση |
| | Θετική συμπεριφορά |
| | "Μπράβο στην προσπάθειά σου" |
| | (και ας μην έκανε την άσκηση |
| | σωστά) |
| | Μην βαθμολογείτε τα ορθογραφικά |
| | λάθη, μόνο να τα υπογραμμίζετε |
| | Δώστε σημασία στο περιεχόμενο |
|
| |
 |
Συνεργασία (γονείς & εκπαιδευτικοί) |
| | Αναφορά συμπεριφορά του παιδιού |
| | στην τάξη/στο σπίτι (διαφορετική;) |
| | Εξήγηση επιθυμητής συμπεριφοράς |
| | στο παιδί |
| | Επανάληψη επιθυμητής συμπερι- |
| | φοράς το πρωϊ, πριν πάει στο |
| | σχολείο |
| | Γονείς ελέγχουν τα μαθήματα |
|
|